maandag 19 mei 2014

Met m'n voeten in het frisgroene gras...

Weer begonnen aan een nieuw project...het duurde even voordat ik al mijn garen bij elkaar had gesprokkeld en voordat ik wist wat ik wilde maken, maar nu ga ik dan echt beginnen! 
Ik ga het CAL-deken maken, maar dan anders. Mijn grote voorbeeld is Miriam (zie blog 't Bezige Bijtje) die prachtige kleuren heeft gebruikt en een heel leuk patroon heeft bedacht. Ik probeer dit zo'n beetje na te maken met een twist van mezelf natuurlijk. 
Zie hier het begin! Het haken is best goed te doen zo in de zon, heerlijk met m'n voetjes in het frisgroene gras. 
Wordt vervolgd!





Ik gebruik acrylgaren van het merk Hit en Softwol van de Zeeman

2 opmerkingen:

  1. Succes! Houd je ons op de hoogte van het resultaat. Ik ben heeeeeeel benieuwd!!
    Lieve groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Leuk als je een opmerking achterlaat!